Friday 1 July 2016

Reisi algus

Paljud on uurinud, et kas on võimalik meie reisil kuidagi silma peal hoida. Kuna ma oma vanasse blogisse (mannapudrukauss) enam sisse ei saa, siis ma olin sunnitud uue looma, kuna igaühele ükshaaval ma kirjutada niikuinii ei viitsi. Kes on käinud varem Aussis,need teavad et seal ei ole intaernetiga kõige paremlug.Aga ma proovin siiski.

Praeguse plaani järgi astume homme õhtul lennule Istanbuli (ma just mõned päevad tagasi avaldsin arvamust, et Istanbuli lennijaama on natuke jube minna, kuna see võiks olla üks oluline sihtmärk kõigile neile, kellemeelt ta mustaks ajab). Veedame seal 20 tundi, kõigi eelduste kohatselt veedameöö lennujaamas ja siis päeval saame tasuta istanbuli Ekskursiooni Turkish Airlines'i poolt. Pühapäeva õhtupoolikul liigume Malaisia poole, kuhu saabume hommikul et siis sama päeva õhtul Perth'i poole liikuda.

Sellest kuidas see plaan juba läheb, kuuleb hiljem. Aga praegu tahaks tänada kõiki kes meie hüvastijätupeole jõudsid. Ned inimesi oli kokku ligi 40, kellest viimased pidasid vastu kuni järgmisel lõunal kuni kella 12'ni. Tervitan kõiki ks ujusid, kes jõid jõe vett, kes käisid võsas, kes viitsisid liha grillida, kes tegid hundirattaid üle(läbi) lõkke ja sealjuures ennast korralikult ära põletasid, kes jõudsid  kohale hommikul (ja said selle eest pudeliga vastu pead), kes viitsisid laulda kõvasti ja valesti, kes magasid pool pidu maha, (aga sellegipoolest pidasid kaua vastu), kes käisid hommikul poetiirul ja kõiki teisi, kes veel ennast puudutatuna ei tundnud. Mulle veel praegu ei ole jõundud kohale, et ma teid kõiki nüüd enam tükk aega ei näe, aga see jõuab vst kunagi hiljem kohale,kui ma kunagi mõnes pisikeses lääne-austraalia linnas olen, kus üldse kultuuri ei ole. Põjus on tõenäolises seles, et mavalin oma sõbrad üldiselt ikka selle järgi, kui kiiksugainimesed on. Seega hindan ma teis kõigis seda, et te olete imelikud. Kõige paremas mõttes :)


Soovin hüvasti neile, kellel olid ees kohustused või kes mingil muul põhjusel ei leidnud teed meie viimasele peole. 

Ma ausõna üritan blogi pidada aga kindlalt ei luba ma midagi.

4 comments:

  1. Kuidas su blogini jõuda,ei oska...

    ReplyDelete
  2. Kuidas teil läheb,ei tea teist tuhkagi?Ei oska sinu Bloginasse siseneda...

    ReplyDelete
  3. Sain teid kätte!Olge ettevaatlikud ikkagi!Loodan,et ka Eerik tööd leiab.Olete tublid!Kallistan,vanaema

    ReplyDelete